Tijekom vikenda od 23. do 25. studenog održavao se je pravi ronilački spektakl u Gradu Poreču na Crofish sajmu, 12. međunarodnom ribarskom sajmu, a koji je obuhvaćao besplatna probna ronjenja za sve zainteresirane posjetitelje sajma.

Osim velikog broja izlagača i bogatog programa na najvaćem ribarskom sajmu u Hrvatskoj, Crofish sajmu bio je montiran 10 metarski bazen projekta Pogled u plavo gdje su svi posjetitelji sajma imali jedinstvenu priliku okušati se u ronjenju pod punom ronilačkom opremom, u kontroliranim uvjetima i u pratnji instruktora ronjenja te spoznati čari, vještine i tehnike ronjenja.

Projekt Pogled u plavo gostovao je prvi put na sajmu Crofish u organizaciji Udruženja obrtnika Poreč i Agencije Promocija ronjenja, a cilj ovog projekta je potaknuti što veći broj osoba na bavljenje vodenim aktivnostima te promovirati Hrvatsku kao turističku i ronilačku destinaciju, ljepote hrvatskog podmorja i ponude u ronjenju.

„Jedan od ciljeva Crofisha je okupiti na jednom mjestu cijeli ribarski sektor ne samo sa područja Republike Hrvatske nego i šire. Ovo je 12 izdanje Crofisha dok su na samom događaju prisutna 92 izlagača, a predstavljaju 280 poznatih svjetskih brendova od opreme, odjeće što se tiče ribarskog sektora, gospodarskog ribolova, a ima i nautičkog turizma, sportskog ribolova i ribolova na moru dok je posjećenost samog sajma izvrsna.“, istaknuo je Robert Momić, direktor sajma i predsjednik Obrtničke komore Istarske županije.

Za sigurnost svih ronioca početnika brinuli su se instruktori ronjenja Nemo-Adria Rescue Teama koji su članovi volonteri Specijalističke ronilačke postrojbe za spašavanje iz vode pri Uredu za upravljanje u hitnim situacijama Grada Zagreba.

U sklopu projekta Pogled u plavo predstavnici Diving Network-a iz Istre prezentirali su svoj rad, usluge, ciljeve kao i mnogobrojne aktivnosti.

„Diving Network osnovan je 2012. godine za razvoj ronilačkog turizma Republike Hrvatske s početnim modelom razvoja za Istarsku županiju, a u suradnji s ronilačkim centrima od Poreča, Pule, pa sve do Rapca s ciljem oplemenjivanja ronilačke usluge i povećavanja standarda u ronjenju. Diving Network uključen je u projekt Pogled u plavo od samog početka, a ovdje na Crofish sajmu prezentiramo naš rad i programe.“ rekao je Robert Lehotkai, direktor Diving Network-a.

Nakon kraće poduke o ronjenju i ronilačkoj opremi kao i svim sigurnosnim elementima svaki posjetitelj koji je zaronio u bazen projekta Pogled u plavo imao je priliku obići podvodnu izložbu fotografija ljepota hrvatskog podmorja, Marjana Radovića, a u kojoj su uživali brojni posjetitelji.

„Nikad još nisam ronio s ronilačkom opremom iako mi je to bila velika želja, jako je jednostavno i skroz neobično disati pod vodom. U svakom slučaju super iskustvo, a volio bih ponoviti i zaroniti u moru.“, rekao je 12-godišnji Antonio.

Projekt Pogled u plavo odvijao se pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma Republike Hrvatske.

Za ugodno ronjenje uz glazbenu podršku pobrinulo se Hrvatsko društvo skladatelja i stručna služba ZAMP koji su se sa zadovoljstvom pridružili projektu.

Nesebičnu pomoć u realizaciji besplatnih probnih ronjenja i podršku projektu dali su: REMAX bazeni, MARES oprema za ronjenje, PSS (Asocijacija u ronjenju), HONDA MARINE (Fred Bobek d.o.o.), NEMO-ADRIA, Termostroj – Lučko, a sve aktivnosti Promocije ronjenja mogu se pratiti na BookNow 24 portal, https://www.booknow24.com/.

Gostovanja Pogleda u plavo mogu se pratiti na službenim stranicama projekta Pogled u plavo http://pogleduplavo.hr i službenim stranicama Agencije Promocija ronjenja https://www.promocija-ronjenja.hr te na stranicama medijskih pokrovitelja projekta Narodnog radija http://www.prvi.hr/narodni, SCUBAlife magazina, https://www.scubalife.hr/ i ronilačkog web portala Gorgonija https://gorgonija.com/ te web portala Morski.hr http://morski.hr/.